czym się zajmuje asystent biura handlowego

To z pozoru proste zajęcie, jest dość złożonym stanowiskiem, które wymaga koordynowania działań całego biura. Wymaga dobrej organizacji własnej aktywności, cierpliwości oraz analitycznego myślenia, na każdym z etapów pracy.

Obowiązki asystenta  biura handlowego

Jednym z głównych zajęć pracownika na tym stanowisku, jest prowadzenie kalendarza spotkań, który gwarantuje powodzenie bardzo wielu przedsięwzięć. To organizowanie pracy kilku osobom, wymagające przewidzenia różnych niesprzyjających okoliczności, które mogą zdezorganizować cały plan. Równie ważna jest ewidencja oraz prowadzenie korespondencji. To również przekazywanie informacji, które stanowią o powodzeniu niektórych przedsięwzięć. Dość żmudnym obowiązkiem asystenta biura handlowego, jest również prowadzenie rejestru dokumentów księgowych.

To bardzo trudna i wymagająca praca, jednakże ogromnie satysfakcjonująca i dynamiczna. Zdecydowanie dla osób lubiących, kiedy dużo się dzieje. Czasem wymaga szybkiego reagowania, na zmieniające się warunki. Z pewnością nie sposób się nią szybko znudzić.