By   14 czerwca 2019

marketing internetowyW niektórych firmach specjalistów do spraw marketingu internetowego zastępują osoby, które wykonują pozostałe zadania, jednak zostali do tego celu specjalnie przeszkoleni. Warto jednak, by asystent nie zajmował się każdą działką – również tą związaną z social mediami. Jednak zdarzają się przypadki, że udaje się stworzyć interesującą kombinację, która pozwala zaoszczędzić na stanowiskach pracy, jednocześnie nie obarczając zbytnio jednej osoby.

Podział marketingu internetowego

Marketing internetowy to blogi, social media oraz wszystko, co jest związane z wizerunkiem firmy w Internecie. Często osoba, która zajmuje się Instagramem, Twitterem i Facebookiem, nie zajmuje się treściami na stronie internetowej firmy. Również blogi firmowe są prowadzone przez inne osoby.  Dzięki temu treści w każdym z tych mediów są zróżnicowane i nie ma mowy o „zmęczeniu materiału”.

Czy specjalistów ds. social media zastąpią asystenci działu handlowego?

Jeśli asystenci działu handlowego zastąpią specjalistów ds. social mediów, nie będzie to najgorszym pomysłem, ponieważ zwykle są to osoby, które bardzo dobrze orientują się w działalności firmy oraz aktualnościach. Dobry kontakt z pozostałymi działami pozwoli całej firmie sprawnie funkcjonować, bez ryzyka dużych przestojów w sieci, które nie służą wizerunkowi marki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *