Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 


Asystent / Asystentka Biura


Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: AB/2021


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Nadawanie/odbieranie/rejestrowanie przesyłek kurierskich i pocztowych,
  • Zbieranie/opisywanie faktur za zamówienia/usługi dla biura Centrali w Warszawie,
  • Przyjmowanie gości w biurze,
  • Prowadzenie kalendarza sal konferencyjnych,
  • Przygotowanie sal konferencyjnych do spotkań,
  • Stała współpraca z ochroną i administracją budynku, zgłaszanie usterek,
  • Obsługa dokumentacji biurowej,
  • Organizacja zamówień związanych z  nadzór nad stałymi dostawami/usługami biurowymi administracyjnymi Składanie zamówień związanych z zapotrzebowaniem biura,
  • Organizacja / współpraca przy organizacji spotkań okolicznościowych,
  • Rezerwacja podróży służbowych i hoteli  dla dyrektorów.

Wymagania:
  • Możliwość rozpoczęcia pracy w krótkim terminie
  • Atutem będzie doświadczenie w pracy biurowej / obsługi recepcji
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Gotowość do pracy w elastycznym systemie godzinowym

Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
  • Stawkę godzinową : 22 zł/h brutto
  • Pracę w świetnej lokalizacji – Śródmieście
  • System pracy od poniedziałku do piątku z możliwością ułożenia elastycznego grafiku
  • Wspaniałą okazję do zdobycia nowych umiejętności i rozwoju !