Grupa DEKRA w Polsce to część założonego w 1925 roku, międzynarodowego koncernu DEKRA SE z siedzibą w Stuttgarcie. W Polsce działamy od ponad 20 lat.

Jesteśmy wiodącym dostawcą usług dla biznesu. Zapewniamy bezpieczeństwo we wszystkich branżach, przeprowadzając audyty, oceny, inspekcje i nadzory techniczne oraz ekspertyzy rzeczoznawcze. Badamy wyroby i nadzorujemy inwestycje. Certyfikujemy systemy zarządzania i wspieramy rozwój personelu.

Pracujemy w biurach głównych we Wrocławiu, Warszawie i Krakowie oraz w biurach regionalnych w Gdańsku, Poznaniu i Toruniu.

Asystent / Asystentka biura
Miejsce pracy: Warszawa

Osoba na stanowisku Asystenta/ki biura będzie odpowiedzialna za codzienne wsparcie Zespołu  Planowania i Nadzoru Ekspertyz w zakresie zadań administracyjno-organizacyjnych.

Jeśli jesteś osobą energiczną, zorganizowaną, sumienną i chcesz doskonalić swoje umiejętności, to stanowisko jest dla Ciebie.

 

WYMAGANIA:

  • wykształcenie min. średnie / preferowane wyższe,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • język angielski na poziomie B1,
  • język niemiecki mile widziany,
  • znajomość pakietu MS Office,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • komunikatywność i  otwartość,
  • samodzielność, dokładność́, sumienność́ realizacji zadań.

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie,
  • umowa o pracę,
  • elastyczny czas pracy,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez szkolenia,
  • przyjazna kultura organizacyjna,
  • przyjazne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.