General Property sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem i techniczną obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznych obiektów biurowych, handlowych i magazynowych.

Asystent / Asystentka biura
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska

  • prowadzenie sekretariatu spółki.
  • odbieranie telefonów, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji firmowej oraz przesyłek kurierskich, rejestracja korespondencji.
  • dbanie o prawidłowe przesyłanie informacji/ wiadomości.
  • realizowanie spraw administracyjnych dot. biura, dbanie o ład w biurze.
  • obsługiwanie dokumentacji księgowej - wstępne dekretowanie.
  • monitorowanie stanu zaopatrzenia biura i zamawianie artykułów spożywczych oraz biurowych.
  • obsługiwanie spotkań.

Wymagania

  • wykształcenie min średnie,
  • zaangażowanie, dokładność, systematyczność, sumienność

Oferujemy

  • ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalny zespole
  • ubezpieczenie grupowe na życie
  • ubezpieczenie grupowe zdrowie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • karty sportowe