Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?

YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.
Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan
i wegetarian. Posiadamy ponad 200 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.
Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu. Wierzymy w siłę Zespołu i dbamy o jego rozwój.

Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też odbiorców poza granicami kraju.

Cały czas rośniemy i rozwijamy się! Dlatego potrzebujemy Twojej pomocy!

 

Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do zespołu w firmie rosnącej > 100% rocznie!

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka biura
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia koło Warszawy
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
  • Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen
  • Bezpośrednią współpracę z pomocnym kierownictwem przedsiębiorstwa
  • Pracę w przyszłościowej branży
  • Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
    U nas nigdy nie zostajesz sam/a
  • Work-life-balance
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji
  • Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wsparta wewnętrznym Kodeksem Honorowym
  • Wewnętrzne konkursy np. Innowator Roku
A do tego:
  • Kartę fitness
  • Prywatna opieka medyczna
  • Pyszną kawę, yerbę i herbatę
  • Miejsce postojowe
  • Wyjścia integracyjne i szkolenia
  • Rabaty pracownicze na nasze produkty
  • Pracę w godzinach
    pon-czw 7:30-16:00
    pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
  • Wystawianie zamówień i faktur dla Klientów
  • Telefoniczną obsługę Klienta
  • Obsługę czatu
  • Przesyłanie monitów mailowych
  • Aktualizację stron firmowych
  • Rejestracje reklamacji w systemie
  • Realizacje zadań zleconych przez przełożonego
  • Proste czynności mające na celu zachowanie porządku w dokumentacji
Jeśli jesteś:
  • Chętna/y do pracy i szybko się uczysz
  • Dobrze organizujesz swoją pracę, a do tego jesteś dokładny/a, sumienny/a, punktualny/a
  • Nastawiony/a na rozwój
  • Posiadasz wykształcenie min. średnie
  • Świetnie posługujesz się obsługą komputera (pakietu MS Office)
Mile widziane:
  • Doświadczenie w wystawianiu faktur
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
Prosimy o załączenie w stopce CV poniższej klauzuli:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez YANGO Sp. z o.o. w celu i zakresie niezbędnym w procesie rekrutacyjnym. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez YANGO Sp. z o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji."