Asystent / Asystentka Biura Zarządu
Miejsce pracy: Kraków
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
  • Organizację pracy Biura Zarządu Spółki
  • Obsługę posiedzeń Zarządu
  • Przygotowywanie Zarządzeń, Uchwał, protokołów i dokumentacji z posiedzeń
  • Przygotowywanie informacji i opracowań dla Zarządu Spółki ( analizy, raporty, prezentacje, zestawienia)
  • Organizację czasu pracy Zarządu: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań firmowych oraz organizacja podróży służbowych
  • Administrowanie obiegiem dokumentów ( korespondencja przychodząca/wychodząca, archiwizacja, prowadzenie rejestrów)
  • Współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z firmami zewnętrznymi
  • Dbanie o wizerunek Spółki
Oczekiwania:
  • Min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Umiejętność wykonywania różnorodnych zadań i ustalania priorytetów pod presją czasu
  • Łatwość w tworzeniu pism i dokumentów, tzw. „ lekkie pióro”
  • Samodzielność, sumienność w wykonywaniu zadań
  • Wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyplomacja oraz dbałość o przestrzeganie tajemnicy służbowej
  • Proaktywne podejście do realizacji zadań
  • Dobra znajomość pakietu MS Office ( Excel, Word, Power Point)
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie ( preferowane: prawo, administracja, zarządzanie)
  • Prawo jazdy kat. B (czynne) - będzie dodatkowym atutem
Z naszej strony możesz liczyć na:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie, a dla Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Praca w przyjaznej atmosferze
  • Karta Multisport
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Interesujące wyzwania i projekty