ProCardia Medical sp. z o.o.

jest prężnie rozwijającą się firmą działającą na rynku wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym urządzeń diagnostycznych i terapeutycznych, implantów naczyniowych i ortopedycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku.

W związku z rozwojem poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:

Asystent / Asystentka ds. administracji
Miejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania
  • zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących
  • skanowanie i wprowadzanie do systemu CRM oznaczanie ich BAR kodem dokumentów
  • obsługa recepcyjna gości
  • zarządzanie dostępnością i przygotowaniem sal konferencyjnych
  • przyjmowanie i kierowanie rozmów telefonicznych do właściwych osób
  • pomoc w zapewnieniu organizacji pracy biura
  • dbałość o wizerunek biura
  • organizacja udziału pracowników i współpracowników PCM w kongresach i szkoleniach
  • kontakt i współpraca z partnerami zewnętrznymi pośredniczącymi w organizacji udziału w kongresie (biuro podróży, organizatorzy eventu, ubezpieczyciele)
  • kompletacja, weryfikacja i odpowiednie zarządzanie dokumentacją kongresową
Oczekujemy
  • dokładności, skrupulatności, odpowiedzialności
  • wysokiej kultury osobistej
  • znajomości języka angielskiego na poziomie min. B1
  • znajomości pakietu MS Office
  • chęci rozwoju i uczenia się
Oferujemy
  • przyjazne wdrożenie do pracy
  • pracę w zgranym, wspierającym zespole
  • możliwość rozwijania swoich kompetencji w szybko rozwijającej się firmie i branży
  • wysokiej jakości narzędzia pracy
  • umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną oraz inne benefity
  • pracę w komfortowo wyposażonym biurze na Ursynowie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.