SPB Services Polska i SPB Polska (www.spb.eu/pl) to spółki z międzynarodowej grupy SPB o ugruntowanej pozycji na rynku, działające w usługach serwisowych, ubezpieczeniowych i affinity. Poszukujemy osoby do pracy w Warszawie w Dziale Obsługi Klienta Szkodowego.


Asystent / Asystentka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: OB/03

Zadania:
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z poszkodowanymi
  • Stała komunikacja z podwykonawcami usług
  • Obsługa programów serwisowych
  • Przygotowywanie zestawień przy użyciu Excela
  • Nadzór i ewidencja terminów napraw urządzeń
  • Współpraca z firmami spedycyjnymi
  • Stała współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie, osoby uczące się mile widziane
  • Doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel’a
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizację zadań
  • Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku
Oferujemy:
  • Forma zatrudnienia: umowa o pracę
  • Wymiar zatrudnienia: pełny etat
  • Opieka medyczna
  • Karta Multisport
  • Ubezpieczenie grupowe na życie
  • Praca hybrydowa z możliwością pracy zdalnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.