Medicover to więcej niż miejsce pracy. Medicover to przede wszystkim ludzie pełni pasji, zaangażowania, ludzie o wielkich sercach, którzy chcą w życiu czegoś więcej. Naszym celem jest poprawa i utrzymanie dobrego stanu zdrowia pacjentów. Dołącz do nas!

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka ds. aktualizacji baz danych
Miejsce pracy: Warszawa

 

Szukamy Ciebie jeśli:
  • jesteś osobą rzetelną, sumienną, systematyczną i bardzo dokładną
  • cechuje Cię doskonała organizacja pracy oraz umiejętność analitycznego myślenia
  • umiesz pracować pod presją czasu
  • potrafisz samodzielnie pracować z dużą ilością danych
  • MS Excel nie ma dla Ciebie tajemnic (warunek konieczny)
  • masz wrodzony optymizm i radość życia
  • umiesz zarządzać swoim czasem
Twoje zadania:
  • weryfikacja bazy danych podstawowych w systemie zakupowym (praca z systemem)
  • standaryzacja danych zgodnie z obowiązującymi procedurami (praca z MS Excel)
  • identyfikacja i eliminacja dublujących się wpisów
  • potwierdzanie zasadności wprowadzanych danych z osobami odpowiedzialnymi
  • sprawdzanie poprawności przypisanych cen do produktów
  • budowa bazy danych produktów i dostawców w oparciu o drzewo kategorii zakupowych
  • raportowanie
Oferujemy miejsce pracy, w którym znajdziesz:
  • cenne doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na okres 6 miesięcy,
  • zatrudnienie od poniedziałku do piątku (40 h / tyg.),
  • możliwość pracy w doświadczonym zespole, w innowacyjnej organizacji o wiodącej pozycji rynkowej,
  • przyjazną atmosferę i dobrą organizację pracy,
  • pracę w gronie ludzi, dla których wartością jest praca zespołowa,
  • możliwość nabycia unikalnej wiedzy z zakresu procesów zakupowych
  • wsparcie przełożonych na etapie wdrożenia