Contract Administration to jedna z największych polskich firm oferujących kompleksowe usługi z obszaru kadr i płac oraz rozwiązania technologiczne automatyzujące procesy kadrowo - płacowe. Jesteśmy obecni na rynku od blisko 30 lat i wciąż się rozwijamy. Zatrudniamy ponad 250 pracowników w 7 lokalizacjach w Polsce, Czechach i na Słowacji.

 

Obecnie do naszych zespołów jest poszukiwany:

Asystent / Asystentka ds. Kadr [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa


Zakres obowiązków:

  • wpinanie dokumentów do akt osobowych,
  • wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego pod okiem wyznaczonego opiekuna,
  • przygotowywanie dokumentów,
  • kserowanie i skanowanie dokumentów,
  • aktualizacja archiwum,
  • pomoc w bieżących obowiązkach zespołu.

Wymagania:

  • umiejętność pracy w zespole,
  • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • orientacja na klienta,
  • dokładność i zaangażowanie w powierzone obowiązki,
  • dostępność ok. 120h w miesiącu.

Oferujemy:

  • Elastyczny czas pracy (7-9/15-17),
  • Dogodna lokalizacja,
  • Pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Rewelacyjną atmosferę w zespole,
  • Pyszną kawę.