Asystent / Asystentka ds. organizacji biura (docelowo Office manager)
Miejsce pracy: Katowice
Zakres obowiązków:
  • Prowadzenie korespondencji firmy
  • Kontakt z klientami firmy
  • Współpraca z zewnętrzną księgowością , przygotowanie i porządkowanie faktur
  • Koordynacja terminów i organizacja logistyki szkoleniowej z klientami hotelami i trenerami
  • Koordynacja zamówień i wysyłka produktów wydawnictwa
  • Przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej, wnioski o dofinasowanie KFS, BUR
Umiejętności cechy
  • Znajomość pakietu office,
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność samodzielnej pracy
  • Doświadczenie w pracy z klientami
  • Dobra organizacja i samodyscyplina
  • Gotowość do rozwoju, szkoleń
Dodatkowy atut:
  • Umiejętność obsługi Social Mediów (FaceBook, Linkedin)
  • Podstawowa obsługa Word Press
Czego możesz oczekiwać:
  • Dynamiczny i elastyczny czas pracy
  • Praca stacjonarna w biurze w Katowicach
  • Pełny etat, dodatkowe świadczenia do uzgodnienia po 6 miesiącach pracy
  • Wynagrodzenie od 3200 do 3500 brutto
  • Premia uzależniona od wyników

wraz z klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych z późn. zm.)."