Asystent / Asystentka ds. sprzedaży
Miejsce pracy: Poznań
Zakres zadań
  • Wspieranie pracy działu w zakresie przygotowywania prezentacji, raportów i umawiania spotkań sprzedażowych
  • Weryfikacja zapytań sprzedażowych od aktualnych oraz potencjalnych Klientów
  • Przygotowywanie spotkań oraz współpraca z innymi działami firmy w zakresie kompletowania dokumentacji przetargowej i wsparcia w zakresie wdrożeń nowych projektów
  • Współpraca z innymi oddziałami firmy, w tym również z zagranicą, w celach wspólnego przygotowania ofert sprzedażowych
Oferujemy Tobie
  • Pracę w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kwalifikacji
  • Świadczenie dodatkowe - do wyboru np. opieka medyczna, pakiet sportowy, karta żywieniowa
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy
  • Dostęp do szkoleń wewnętrznych
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon służbowy)
  • Pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Poznania
Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (co najmniej B2+)
  • Bardzo dobra znajomość MS Power Point
  • Podstawowa znajomość MS Excel
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Rozwinięte umiejętności interpersonalne, prohandlowe podejście do kontaktów biznesowych
  • Upór w dążeniu do celu, konsekwencja w działaniu
  • Samodzielność i zaangażowanie
  • Sumienność w wykonywaniu obowiązków służbowych
  • Mile widziane doświadczenie w branży Contact Center
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku sprzedażowym będzie dodatkowym atutem