Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Należymy do grupy powiązanych ze sobą, wyspecjalizowanych spółek, które świadczą usługi we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.

Do naszego prężnie rozwijającego się Działu Handlowego aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • profesjonalny kontakt z potencjalnym jak i obecnym Klientem
  • aktywne wstepne pozyskiwanie Klienta na produkty grupy SOLID
  • budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji z dotychczasowymi Klientami
  • sprzedaż telefoniczną, oraz umawianie spotkań handlowych
  • bieżące prowadzenie bazy handlowej oraz tworzenie raportów z wyników pracy

Wymagania:

  • wysokie zaangażowanie w realizację celów i motywacja do pracy
  • samodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu własnego
  • własna inicjatywa
  • łatwość nawiązywania kontaktów, pewność siebie, komunikatywność i swoboda wypowiedzi
  • podstawowa umiejętność obsługi klienta

Oferowane:

  • stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnokrajowym
  • możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia doświadczenia
  • możliwość awansu w strukturach firmy
  • wsparcie w procesie adaptacji na stanowisku oraz pakiet szkoleń produktowych
  • stałe wynagrodzenie podstawowe + prowizję uzależnioną od wyników
  • elastyczne formy zatrudnienia: umowa o pracę, umowa zlecenie, działalność gospodarcza
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczenia na życie, opieki medycznej, karty sportowej
  • niezbędne narzędzia pracy tj. telefon, laptop