NASK jest państwowym instytutem badawczym, którego misją jest poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań, służących rozwojowi sieci teleinformatycznych w Polsce oraz poprawie ich efektywności i bezpieczeństwa. Instytut prowadzi badania naukowe, prace rozwojowe, a także działalność operacyjną na rzecz bezpieczeństwa polskiej cywilnej cyberprzestrzeni. Ważnym elementem działalności NASK jest też edukacja użytkowników oraz promowanie koncepcji społeczeństwa informacyjnego, głównie w celu ochrony dzieci i młodzieży przed zagrożeniami, związanymi z użytkowaniem nowych technologii.

 

Asystent / Asystentka Dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres zadań na stanowisku:
  • Bieżąca obsługa sekretariatu,
  • Organizacja i obsługa spotkań,
  • Wsparcie Dyrekcji w realizacji bieżących zadań, w tym prowadzenie kalendarzy, obsługa korespondencji,
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz informacji,
  • Tworzenie zestawień, pism i dokumentów,
  • Współpraca z innymi działami i zespołami,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Instytutu.
Od Kandydatów oczekujemy:
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenia wyższego,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • Umiejętności obsługi pakietu MS Office,
  • Wysoko rozwiniętych zdolności organizacyjnych,
  • Odpowiedzialność i skrupulatności w realizacji powierzonych zadań,
  • Komunikatywności.
Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie zawodowe w sektorze publicznym,
  • Znajomość obsługi systemów wspierających elektroniczne zarządzanie dokumentacją.
Oferujemy:
  • Umowę o pracę
  • Równowagę między pracą a życiem osobistym
  • Elastyczne godziny pracy
  • Ciekawe projekty
  • Współpracę z ekspertami w branży
  • Udział w szkoleniach i konferencjach
  • Naukę języka angielskiego w godzinach pracy
  • Opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Biuro w dogodnej lokalizacji