Dla jednego z naszych Klientów, jednego z największych w Europie producentów oraz dystrybutorów urządzeń i preparatów przeznaczonych do kontroli szkodników, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Asystent / Asystentka działu handlowego / Back Office
Miejsce pracy: Warszawa, Ursynów
Nr ref.: A/BO/05/2022
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- wsparcie opiekuna kluczowych klientów,
- przyjmowanie i realizacja zamówień,
- bieżąca i bezpośrednia obsługa Klientów poprzez kontakt telefoniczny i mailowy,
- budowanie trwałych relacji i lojalności u Klientów,
- przygotowywanie cenników oraz aktualizacja baz,
- posprzedażowa obsługa klienta,
- przygotowywanie, kserowanie i archiwizacja dokumentów,
- inne, zlecone przez przełożonego zadania.
Wymagania:
- umiejętność sprawnej obsługi pakietu MS Office (w szczególności MS Outlook i MS Excel),
- znajomość języka angielskiego (kontakt z centralą w UK),
- wykształcenie min. średnie,
- doświadczenie w obsłudze Klienta (telefon, czat, mail) lub Back Office,
- motywacja i zdolność szybkiego uczenia się,
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie w okresie próbnym: 5.000 zł brutto,
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia.