Coniveo to jedna z największych w Polsce firm z branży wykładzin obiektowych. Zajmuje się dystrybucją markowych wykładzin i akcesoriów podłogowych, a także ich montażem. Posiada największą w Polsce kolekcję wykładzin dostępnych „od ręki”, własny magazyn oraz własne zespoły serwisowe działające na terenie całego kraju. Coniveo posiada duże zasoby w postaci: dostępu do dobrych produktów pod względem jakości i cen; skutecznego zespołu profesjonalistów i uznaną markę. Dzięki temu świadczy usługi na najwyższym poziomie. W związku z dalszym rozwojem firmy w poszukujemy następujących kandydatów:

Asystent / Asystentka Kierownika Biura Obsługi Klienta

Miejsce pracy: biuro, Warszawa – Praga

 

Kogo szukamy:

 

Osób z doświadczeniem zawodowym, obeznanych z pracą biurową, które cechują się dobrą organizacją pracy oraz potrafią samodzielnie wykonywać powierzone im zadania.

 

Opis stanowiska:

 

Praca skupia się przede wszystkim na obsłudze bieżących zadań biura oraz kontakcie z potencjalnymi klientami. Do zadań pracownika będzie należał pierwszy kontakt z klientem odwiedzającym firmę, obsługa telefonu biurowego oraz obowiązki administracyjne.

 

Obowiązki:
  • Organizacja biura: dbanie o porządek, obsługa korespondencji, organizacja noclegów służbowych
  • Realizacja działań związanych z obiegiem i rejestracją dokumentów oraz faktur, wsparcie administracyjne
  • Wspieranie działań windykacyjnych (tworzenie prostych pism)
  • Kontakt z działem montażystów, comiesięczne rozliczenia
  • Po okresie wdrożenia: wystawiania faktur proform, faktur końcowych
Wymagania:
  • Dyspozycyjność od 04.05.2021r
  • Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • Znajomość MS Office (Word, Excel)
  • Dyspozycyjność (pełen etat), samodzielność oraz rzetelność w wykonywaniu zadań
  • Otwartość, miła aparycja, komunikatywność
  • Znajomość programu WF-mag oraz języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na pełny etat, pracę w trybie: poniedziałek-piątek w godz. 8:30-17:00
  • Zatrudnienie w oparciu o dogodną formę (umowa o pracę na zastępstwo lub umowa zlecenie)
  • Szkolenie, przygotowanie do każdego z wymienionych zadań
  • Pełne wsparcie ze strony opiekuna zarówno w czasie wdrożenia jak i podczas całej współpracy
  • Koleżeńską atmosferę w zgranym zespole
  • Wynagrodzenie w wysokości: okres próbny (3 miesiące) – 4.000zł brutto, po okresie próbnym 4.500zł
  • Po okresie wdrożenia udział w premii kwartalnej
  • Możliwość awansu na Zastępce Kieronwika Biura Obsługi Klienta