"Dzięki swojej pasji do nieruchomości także i TY możesz stać się częścią naszego międzynarodowego i odnoszącego sukcesy zespołu!"

Asystent / Asystentka (k/m) administrowanie nieruchomościami
Miejsce pracy: Wrocław
Twoje zadania:
  • Zarządzanie umowami najmu i usług
  • Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce
  • Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej wspólpracy z kolegami z innych działów
  • Przygotowywanie zestawień pozostałych kosztów eksploatacyjnych
  • Korespondencja z naszymi najemcami i obsługa zastrzeżeń do sporządzanych zestawień miesięcznych
  • Zadania administracyjne, np. wprowadzanie danych do specjalistycznego oprogramowania
Twój profil:
  • Ukończone studia ekonomiczne
  • Gotowość do poszerzania wiedzy i umiejętności
  • Zaangażowanie i zorientowanie na klienta
  • Komunikatywna znajomość j. niemieckiego (w mowie i w piśmie)
  • Dobra znajomość oprogramowania MS Office, w szczególności Excela
  • Samodzielny, ustrukturyzowany i staranny styl pracy
Oferujemy:
  • Karta Multisport
  • Pakiet medyczny
  • Praca w stale rozwijającej się, międzynarodowej firmie
  • Pewne miejsce pracy, niezależne od sytuacji rynkowej
  • Nowoczesne i innowacyjne biuro oraz ergonomiczne stanowiska