Contract Administration jest firmą specjalizującą się w administracji płac i kadr,
obecną na polskim rynku od ponad 25 lat. Poprzez nasze oddziały w Polsce, Czechach i na Słowacji pomagamy na co dzień w obsłudze kadrowo-płacowej kilkuset klientom z różnych branż.
obecną na polskim rynku od ponad 25 lat. Poprzez nasze oddziały w Polsce, Czechach i na Słowacji pomagamy na co dzień w obsłudze kadrowo-płacowej kilkuset klientom z różnych branż.
Obecnie do naszych zespołów jest poszukiwany:
Asystent / Asystentka Oddziału [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- Koordynacja pracy oraz obsługa administracyjna Oddziału
- Rejestrowanie i przechowywanie przychodzącej i wysyłanej korespondencji
- Współpraca z pozostałymi Oddziałami pracodawcy i innymi departamentami z Grupy
- Ewidencja i kontrola transakcji oraz wyciągów bankowych
- Korespondencja i tłumaczenia w języku polskim i angielskim
- Kontakty z Klientami i ich obsługa w razie potrzeby
- Administrowanie wszelką dokumentacją dotyczącą Klientów zgodnie z ustalonymi procedurami
- Realizowanie zamówień artykułów biurowych i spożywczych na potrzeby działu
Wymagania:
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
- Przyjazne nastawienie do otoczenia
Oferujemy:
- Umowę o pracę bez okresu próbnego
- Elastyczny czas pracy (7-9/15-17)
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Prywatną opiekę medyczną
- Kartę sportową na preferencyjnych warunkach
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Kursy językowe on-line (angielski, niemiecki)
- Rewelacyjną atmosferę w zespole
- Pyszną kawę