Naszym Klientem jest międzynarodowa firma działająca w branży Real Estate. Poszukujemy nowej osoby na stanowisko Asystenta/ki Prezesa Zarządu. Miejsce pracy to Centrum Warszawy, zadania koncentrują się organizacji kalendarza, spotkań, zarządzania dokumentacją, kontaktami z Klientami i innymi działami firmy. Poszukujemy osób doświadczonych w pracy na podobnym stanowisku, które szukają stabilnej i długofalowej pracy w środowisku międzynarodowym w dużej międzynarodowej firmie.

 

Asystent / Asystentka Prezesa Zarządu / Assistant to CEO
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
  • Bieżąca koordynacja i realizacja złożonych przez Klienta zleceń dotyczących organizacji kalendarza - spotkań służbowych i telekonferencji, etc.
  • Współpraca z innymi osobami z innymi działami oraz Klientami w zakresie związanym z wykonywanymi obowiązkami asystenckimi
  • Przygotowywanie materiałów i dokumentów
  • Przygotowywanie notatek służbowych
  • Organizowanie podróży służbowych, wraz z działem Administracji
Wymagania:
  • Wymagane doświadczenie jako Asystent/ka Zarządu / Prezesa / ambasadorów/ konsulów, etc.;
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
  • Gotowość do pracy na pełen etat w biurze
  • Kultura osobista;
  • Zaangażowanie i odpowiedzialność;
  • Dyskrecja.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę lub B2B (do wyboru)
  • Atrakcyjne wynagrodzenie + opieka medyczna + Multisport + Ubezpieczenie
  • Przyjazne warunki pracy w międzynarodowej organizacji.