EXCO A2A Polska (www.exco.pl) jest międzynarodową siecią niezależnych biur działających w zakresie audytu, ekspertyz księgowych, kadr i płac oraz doradztwa.

Działając w Polsce od 1999 roku, posiadamy biura w największych miastach Polski: Warszawa, Kraków, Radom, Gdańsk, Wrocław i Poznań.

EXCO A2A Polska specjalizuje się w świadczeniu usług dla klientów działających w głównych sektorach gospodarki (m.in. sprzedaż, import-export, produkcja, usługi, finanse).

W związku z rozwojem spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka w Dziale Kadr i Płac
Miejsce pracy: Radom
Co będzie należało do Twoich zadań?
  • Będziesz osobą, która wspiera pracowników Działu w bieżących zadaniach, aby pomóc im jak najlepiej zatroszczyć się o klientów;
  • Będziesz dbać o przygotowanie dokumentacji kadrowo - płacowej naszych klientów z różnych branż – skanowanie, segregowanie, układanie i zapisywanie w odpowiednich folderach;
  • Pomożesz przy zakładaniu i uzupełnianiu akt osobowych;
  • Zajmiesz się aktualizacją danych w systemie kadrowo-płacowym oraz sprawdzaniem ich poprawności;
  • Pomożesz nam w prowadzeniu ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, szkoleń BHP.
Co oferujemy:
  • Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku;
  • Rozwój kompetencji zawodowych;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole nastawionym na współpracę;
  • Elastyczne godziny pracy (między 7:00, a 8:00);
  • Prywatną opiekę medyczną oraz kartę MultiSport, współfinansowane przez pracodawcę - zadbaj o swoje zdrowie;
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego;
  • Możliwość nauki języków obcych, dzięki platformie e-learningowej.
Od Kandydatów oczekujemy:
  • Zainteresowania rozwojem w obszarze kadr i płac;
  • Dyspozycyjności na pełen etat;
  • Znajomości pakietu MS Office, w szczególności MS Excel;
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację mailową z klientami;
  • Umiejętności pracy w zespole, zdolności analitycznego myślenia oraz organizacji pracy własnej,
  • Bardzo cenimy sobie komunikatywność – staramy się pracować w miłej atmosferze i gronie osób
  • otwartych na rozmowy.
Mile widziane:
  • Znajomość programu Comarch Optima;
  • Doświadczenie w pracy biurowej.
Mamy dla Ciebie szereg korzyści
  • Elastyczne godziny pracy
  • Zdobycie nowych doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji w branży
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Cykliczne szkolenia branżowe
  • Stabilną i ciekawą pracę w międzynarodowym i profesjonalnym środowisku
  • Wolontariat pracowniczy
  • Współfinansowaną kartę Multisport
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Współfinansowaną prywatną opiekę medyczną
Administratorem danych jest EXCO A2A POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa 02-585, Al. Niepodległości 106. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody."