Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?

YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.

Kochamy naturę i chcemy być jej jak najbliżej. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan i wegetarian. Posiadamy ponad 300 produktów, które pakujemy w szklane słoiki.Inwestujemy! Nie stoimy w miejscu. Wierzymy w siłę Zespołu i dbamy o jego rozwój.

Posiadamy obecnie dwie marki, które sprzedajemy na rynku zielarskim i aptecznym. Poszukujemy też odbiorców poza granicami kraju.

Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?

YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.

Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.

Kochamy i doceniamy naturę. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan i wegetarian. W naszym portfolio jest już ponad 300 produktów, które pakujemy w szklane słoiki. Cały czas rośniemy i rozwijamy się!


Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do naszego zespołu!

 

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent / Asystentka w dziale marketingu
(miejsce pracy: Opacz-Kolonia, koło Warszawy)
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie.
  • Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji.
  • Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen.
  • Bezpośrednią współpracę z pomocnym kierownictwem przedsiębiorstwa.
  • Pracę w przyszłościowej branży.
  • Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
  • U nas nigdy nie zostajesz sam/a.
  • Work-life-balance.
  • Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji.
  • Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wspartą firmowym Kodeksem Honorowym.
  • Wewnętrzne konkursy, np. Innowator Roku.
A do tego:
  • Kartę fitness
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Pyszną kawę, yerbę i herbatę
  • Miejsce postojowe
  • Wyjścia integracyjne i szkolenia
  • Rabaty pracownicze na nasze produkty
  • Pracę w godzinach
  • Pon-czw 7:30-16:00 
  • Pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
Na tym stanowisku będziesz:
  • Wspierać zespół marketingu w realizacji codziennych zadań
  • Uzupełniać i wyszukiwać dane w wewnętrznych systemach
  • Wyszukiwać w Internecie informacje na zadane tematy
  • Selekcjonować producentów materiałów POS
  • Koordynować proces dystrybucji materiałów POS
  • Współtworzyć akcje marketingowe skierowane do influenserów i inne ciekawe wydarzenia
Nasze wymagania:
  • Umiejętność pracy w zespole, ale i samodzielnie
  • Kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność
  • Otwartość na nowe rozwiązania
  • Doskonała organizacja czasu pracy
  • Terminowość oraz nastawienie na realizację powierzonych zadań
  • Znajomość programów pakietu MS Office
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
Mile widziane:
  • Zainteresowanie tematami związanymi ze zdrowym stylem życia
  • Znajomość programów graficznych typu Canva

Aplikuj teraz!