Firma powstała w 1992 roku i jest jednym z czołowych producentów pojazdów specjalnego przeznaczenia dla straży pożarnej, policji czy wojska, jak również dla służb cywilnych. Długoletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, wyspecjalizowana kadra oraz zastosowanie nowoczesnych technologii pozwala nam utrzymywać produkcję na bardzo wysokim poziomie. Dzięki temu naszym Klientom oferujemy produkty, spełniające nie tylko wszelkie normy jakościowe, ale także oczekiwania przyszłych użytkowników.

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Twoje zadania:
  • wsparcie Zarządu poprzez realizację prac administracyjno-biurowych, w tym: przygotowanie pism, zestawień i raportów
  • wsparcie w planowaniu i monitorowaniu kosztorysów i harmonogramów realizowanych projektów
  • współpraca z rzecznikiem patentowym;
  • kontakty z instytucjami i kontrahentami firmy w kraju i za granicą w ramach realizowanych projektów;
  • współtworzenie dobrego wizerunku organizacji.
Twój profil:
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: administracja, prawo, zarzadzanie projektami);
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym;
  • umiejętność biegłego tworzenia, analizowania oraz redagowania pism (m.in. protokołów, pism oficjalnych, tabel, wykresów );
  • motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki;
  • wysoka kultura osobista i biznesowa;
  • dokładność, sumienność i dyskrecja;
  • znajomość pakietu Office,
  • dyspozycyjność.
Twoje korzyści:
  • stabilną i interesującą pracę w nowoczesnej firmie działającej w międzynarodowym otoczeniu;
  • możliwość zdobywania cennego doświadczenia i poszerzania kompetencji poprzez udział w szkoleniach;
  • atrakcyjne wynagrodzenie i zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
  • praca w godzinach 8-16;
  • ubezpieczenie grupowe, pakiet kart medycznych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.