Firma handlowa Arsenal PL działająca z sukcesami od 1999 roku zajmuje się dostarczaniem towarów do krajów Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych Ameryki, Kanady, Australii.

Głównym kierunkiem działalności jest eksport artykułów spożywczych i chemicznych.

 

Aktualnie poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Białystok
Opis stanowiska:
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu,
  • Kontakt z interesariuszami firmy zarówno z kraju jak i zagranicy,
  • Koordynacja przepływu dokumentów i informacji,
  • Wsparcie administracyjne i organizacyjne radcy prawnego firmy,
  • Organizowanie podróży służbowych,
  • Opracowywanie raportów, analiz, zestawień,
  • Praca w branży nieruchomości,
  • Realizacja niektórych działań marketingowych,
  • Wykonywanie poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Dobra znajomość języka angielskiego i języka rosyjskiego
  • Znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem,
  • Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne,
  • Znajomość pakietu MS Office, środowiska Windows.
Oferujemy:
  • Atrakcyjne warunki pracy,
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
  • Rozwój zawodowy bazujący na indywidualnych działaniach rozwojowych,
  • Dofinansowanie karty Multi Sport,
  • Dofinansowanie lekcji języków obcych,
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne,
  • Umowę o pracę.