Ogłoszenie numer: 5007710, z dnia 2021-07-15

Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: dolnośląskie / Jaroszów

 

Opis stanowiska

  • Wsparcie Zarządu w codziennej pracy;
  • Prowadzenie biura Zarządu;
  • Prowadzenie spraw z zakresu organizacji wewnętrznej;
  • Opracowywanie zarządzeń, poleceń oraz pism wewnętrznych;
  • Współpraca z obsługą prawniczą spółki;
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentacji;
  • Samodzielne prowadzenie wymaganej dokumentacji oraz odpowiedzialność za prawidłowy przebieg procesów związanych z przydzielonymi zadaniami;
  • Tworzenie instrukcji obiegu dokumentów oraz regulaminów dotyczących różnych dziedzin działalności spółki;
  • Promowanie pozytywnego wizerunku firmy;
  • Redagowanie tekstów informacyjnych, pism, artykułów prasowych i komunikatów.

Wymagania

  • Prawo jazdy kat. B.
  • Znajomość języka angielskiego,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne;
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, wielozadaniowość oraz umiejętność ustalania priorytetów;
  • Znajomość obsługi oprogramowania biurowego (MS Office);
  • Komunikatywność i zorganizowanie;
  • Umiejętność łatwego uczenia się i chęci dalszego rozwoju;
  • Mile widziana znajomość prawa administracyjnego, przepisów z zakresu ochrony środowiska.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Ciekawą pracę pełną wyzwań i możliwości zdobycia doświadczeń;
  • Pakiet socjalny obejmujący dofinansowanie wypoczynku, świadczenia pieniężne na święta;
  • Możliwości rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.