Vinderen Sp. z o.o. działa od ponad 15 lat na rynku branży budowlanej jako polski producent i dystrybutorem płytek ceramicznych marki Ceramstic, bezpiecznych i ekologicznych nawierzchni gumowych Rubtiler , a także betonu architektonicznego Morgan & Möller.

 

Obecnie poszukujemy energicznych, otwartych i samodzielnych osób na stanowisko:


Asystent / Asystentka Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa (Włochy)

Zadania:
  • Bieżąca obsługa Sekretariatu;
  • Wsparcie Zarządu w codziennych obowiązkach;
  • Organizowanie oraz obsługa spotkań biznesowych;
  • Organizacja podróży służbowych;
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji w firmie;
  • Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej;
  • Obsługa korespondencji e-mail i centrali telefonicznej;
  • Porządkowanie i archiwizacja dokumentacji;
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Oczekujemy:
  • Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacyjne;
  • Rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Entuzjazm i zaangażowanie w realizowane zadania;
  • Komunikatywność;
  • Dobra znajomość MS Office;
  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;
  • Samodzielną i pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Pakiet benefitów: kartę sportową, opiekę medyczną na umowie stałej;
  • Przyjazną atmosferę pracy w energicznym i zgranym zespole;
  • Wsparcie firmy w rozwoju i możliwość awansu.
Prosimy o załączenie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).