Asystent / Asystentka Zarządu
TWOJE ZADANIA:
  • Ścisła współpraca z Zarządem oraz innymi działami firmy
  • Organizacja i obsługa kalendarzy Zarządu
  • Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach
  • Przygotowanie prezentacji na potrzeby zarządu również w języku angielskim
  • Tłumaczenia bieżącej dokumentacji firmowej
  • Sporządzanie raportów ze spotkań, prowadzenie korespondencji e-mailowej
  • Bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Biura Zarządu
  • Przygotowanie i organizacja spotkań dla kadry zarządzającej
  • Prowadzenie obiegu bieżącej dokumentacji (umowy, faktury, pisma) oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Obsługa gości zagranicznych
  • Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych Zarządu
  • Nadzór nad zaopatrzeniem biura (artykuły biurowe, reklamowe i inne)
TWÓJ PROFIL:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
  • Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Outlook, Power Point, Excel, Word
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Doskonała organizacja własnej pracy, zaangażowanie w wykonywane zadania i skuteczność działania
Miejsce pracy:
Ostrów Mazowiecka
KORZYŚCI,
które oferujemy:
  • Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników
  • Dofinansowanie świąteczne - dwa razy w roku
  • Atrakcyjne zniżki na zakup mebli
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych
  • Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe
  • Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover
  • Możliwość nauki jęz. angielskiego i niemieckiego poprzez platformę online
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Ostrów Mazowiecka
TWOJE ZADANIA:
  • Ścisła współpraca z Zarządem oraz innymi działami firmy
  • Organizacja i obsługa kalendarzy Zarządu
  • Wsparcie Zarządu w codziennych zadaniach
  • Przygotowanie prezentacji na potrzeby zarządu również w języku angielskim
  • Tłumaczenia bieżącej dokumentacji firmowej
  • Sporządzanie raportów ze spotkań, prowadzenie korespondencji e-mailowej
  • Bieżąca obsługa sekretariatu i dbanie o wizerunek Biura Zarządu
  • Przygotowanie i organizacja spotkań dla kadry zarządzającej
  • Prowadzenie obiegu bieżącej dokumentacji (umowy, faktury, pisma) oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
  • Obsługa gości zagranicznych
  • Organizowanie i rozliczanie podróży służbowych Zarządu
  • Nadzór nad zaopatrzeniem biura (artykuły biurowe, reklamowe i inne)
TWÓJ PROFIL:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie nauki
  • Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację – warunek konieczny
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office: Outlook, Power Point, Excel, Word
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Doskonała organizacja własnej pracy, zaangażowanie w wykonywane zadania i skuteczność działania
KORZYŚCI,
które oferujemy:
  • Firmowe dwujęzyczne przedszkole z oddziałem żłobkowym dla dzieci pracowników
  • Dofinansowanie świąteczne - dwa razy w roku
  • Atrakcyjne zniżki na zakup mebli
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Program poleceń pracowniczych
  • Możliwość rozwoju wewnątrz organizacji w ramach rekrutacji wewnętrznych
  • Szkolenia podwyższające kwalifikacje zawodowe
  • Możliwość dołączenia do dodatkowej opieki medycznej Medicover
  • Możliwość nauki jęz. angielskiego i niemieckiego poprzez platformę online