W wielkim skrócie moglibyśmy powiedzieć, iż działamy w branży nieruchomości i zajmujemy się kompleksową rewitalizacją kamienic. Nie jesteśmy jednak deweloperem. Wizja założycieli konceptu wykracza daleko poza obrót nieruchomościami. Nasza działalność polega na pozyskiwaniu odpowiednich obiektów, efektywnym przeprojektowaniu ich, przeprowadzeniu prac remontowo-renowacyjnych i oddaniu nieruchomości na nowo w użytkowanie. Całość procesu odbywa się w oparciu koncepcję funkcjonalno-wizerunkową stworzoną dla każdej nieruchomości z osobna. Wprowadzając obiekt ponownie na rynek kreujemy niejako jego markę osobistą. Nasz kontakt z nieruchomością nie kończy się więc wraz z ukończeniem prac budowlanych. W tym miejscu w zasadzie dopiero rozpoczyna się życie obiektu i pojawia się cały zakres prac związanych z jego obsługą.

Jesteśmy podmiotem o polsko-szwajcarskim rodowodzie, charakteryzującym się umiłowaniem do zabytków architektury, sztuki, rękodzieła, rzemiosła. Obecnie realizujemy trzy komercyjne projekty rewitalizacyjne na terenie miasta Wrocławia.
Rozszerzając portfolio inwestycji, rozbudowujemy także swoje struktury. W tym ogłoszeniu chcielibyśmy zaprosić do aplikowania na stanowisko:
Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Wrocław

Oczekiwania:
Twoja ROLA w zespole związana byłaby z takimi zadaniami jak: 

  • bieżąca obsługa zapewniająca dobre funkcjonowanie biura spółki
  • redagowanie pism oraz innych dokumentów na potrzeby Zarządu
  • obsługa połączeń telefonicznych, korespondencji tradycyjnej i mailowej
  • nadzorowanie obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja
  • bezpośredni kontakt z interesariuszami
  • przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań
  • wsparcie operacyjne Zarządu oraz innych współpracowników
  • przygotowywanie prezentacji oraz innych dokumentów sprawozdawczych

Potrzeby:
Twoja WIEDZA i UMIEJĘTNOŚCI powinny być z następującego zakresu:

  • podstawowych zasad funkcjonowania biura
  • podstaw prawno-formalnych prowadzenia działalności gospodarczej
  • znajomości pakietu MS Office
  • organizacji swojego czasu pracy
  • zdobywania informacji z różnych obszarów
  • komunikacji interpersonalnej
  • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie

Co w zamian?

Chcemy otaczać się osobami podobnymi do nas. OFERUJEMY:
  • świetnie ulokowane biuro w ścisłym centrum Wrocławia, w którym standardowo napijesz się kawy, herbaty czy wody
  • pełną płacę, którą wydasz na to, co zechcesz, nie zaś podzieloną na benefity, bony czy karty rabatowe
  • rozwój zawodowy zaprojektowany w kontakcie z Tobą i w oparciu o Twoje potrzeby na konkretnym stanowisku, nie zaś z góry narzucone kursy czy szkolenia
  • towarzystwo współpracowników otwartych na dialog, ceniących osoby z własnym zdaniem, myślących i szukających rozwiązań
  • współudział w budowaniu organizacji turkusu
  • wpływ na kierunki rozwoju firmy
  • przestrzeń do nauki, realizowania pomysłów
Prosimy przesyłać CV ze zdjęciem wraz z poniższą klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)."