Grupa ERBUD istnieje od ponad 30 LAT. Jesteśmy CZWARTĄ NAJWIĘKSZĄ grupą budowlaną w Polsce*. Jesteśmy notowani na GIEŁDZIE PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH i wchodzimy w skład indeksu WIG Budownictwo.

Specjalizujemy się w budownictwie KUBATUROWYM, INŻYNIERYJNYM, DROGOWYM, OZE oraz SERWISIE dla przemysłu i energetyki. Realizujemy ok. 100 PROJEKTÓW rocznie.

W skład naszej grupy wchodzi 8 SPÓŁEK. Projekty realizujemy na rynku POLSKIM, NIEMIECKIM oraz w BELGII, Francji, Austrii i Norwegii.

W ramach Grupy ERBUD zatrudniamy ok. 2500 OSÓB. Bezpieczeństwo pracy to nasz najwyższy priorytet, dlatego jesteśmy sygnatariuszem PBB (Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie).

* Raport Deloitte „Polskie Spółki Budowlane 2020”

Obecnie poszukujemy Kandydata/Kandydatki do roli:

Asystent / Asystentka Zarządu z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Warszawa
OCZEKIWANIA:
  • znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym,
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: germanistyka, administracja, ekonomia, finanse, prawo, zarządzanie lub pokrewne),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy administracyjno-biurowej,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doskonałe umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista,
  • komunikatywność, sumienność, systematyczność,
  • doskonała organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu,
  • silne poczucie odpowiedzialności za wykonywane obowiązki,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość.
NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA:
  • organizacja i koordynacja narad, spotkań, podróży służbowych i delegacji zagranicznych,
  • przygotowywanie materiałów informacyjnych i prezentacji na potrzeby Zarządu,
  • przygotowywanie dokumentacji na spotkania Zarządu oraz protokołowanie posiedzeń Zarządu,
  • dbanie o właściwy obieg korespondencji, dokumentów i informacji,
  • dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, spożywcze i inne,
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura (w tym bieżąca kontrola stanu biura i podejmowanie działań zapewniających płynne funkcjonowanie biura),
  • bieżąca współpraca z innymi obszarami w firmie (między innymi: pion finansowy, pion marketingu, pion IT),
  • dekretacja faktur.
OFERUJEMY:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet dodatkowych benefitów (dofinansowanie do karty sportowej i opieki medycznej),
  • pracę w firmie będącej jednym z liderów rynku budowlanego,
  • ciekawe zadania realizowane w dynamicznej organizacji o bardzo przyjaznej atmosferze i kulturze organizacyjnej,
  • możliwość stałego rozwijania wiedzy i kompetencji,
  • prestiżową i przyjazną lokalizację biura w ramach kompleksu Royal Wilanów (w pobliżu znajdują się liczne kawiarnie, restauracje, fitness club, centrum medyczne, ogólnodostępne boiska sportowe, zielone skwerki itd.).
Oferujemy:
  • opiekę medyczną
  • naukę języków obcych
  • dofinansowanie do pakietów sportowych
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
APLIKUJ
Prosimy o dołączanie do aplikacji klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych widocznej po kliknięciu przycisku APLIKUJ.