Firma GEMO Silesia Sp. z o.o.

poszukuje Pracowników na stanowisko:

Asystent Biura
Miejsce pracy: Chorzów
(pełny etat lub cześć etatu)

Zakres obowiązków:
  • Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy
  • Realizacja bieżących zadań zleconych przez Kierownika Zakładu
  • Organizacja i koordynacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Organizacja wyjazdów służbowych oraz eventów integracyjnych,
  • Nadzór organizacyjny nad projektami zleconymi przez Zarząd,
  • Opracowywanie raportów, analiz i zestawień na potrzeby Zarządu,
  • Obsługa poczty przychodzacej i wychodzącej
  • Obsługa gości - głównie obcojęzycznych
  • Skanowanie faktur i pomoc w Dziale Księgowości
  • Pomoc w Dziale HR
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Praca stacjonarna
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Biegła obsługa urządzeń biurowych
  • Biegła obsługa komputera – MS Office ( Word, Excel i Powerpoint)
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania priorytetami, samodzielność w działaniu, dokładność, terminowość,
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie - min. B2
Oferujemy:
  • umowę o pracę od pierwszego dnia pracy,
  • wynagrodzenie dopasowane do kwalifikacji i doświadczenia pracownika,
  • możliwość uzyskania premii uznaniowych,
  • prywatna opieka medyczna- Luxmed
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • wczasy pod gruszą
  • elastyczny czas pracy - możliwość zatudnienia na 3/4 etatu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.