JEST WIELE POWODÓW, BY PRACOWAĆ W MERCEDES-BENZ.

 

Fascynujące samochody, innowacyjna technika, zmotywowane zespoły, różnorodne ścieżki rozwoju zawodowego czy nowoczesne środowisko pracy to tylko kilka z nich. Dołącz do nas i przekonaj się, że Twoja kariera może wskoczyć na jeszcze większe obroty.

Asystent Biura Obsługi Klienta
Kraków
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Karta MultiSport
  • Program Rekomendacji Pracowników
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Zdrowe wtorki
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Wspomaganie doradców serwisowych w procesie obsługi klienta
  • Wykonywanie aktywnego przyjęcia pojazdu z klientem (lub bez klienta) wraz z opisem stanu pojazdu
  • Przygotowanie samochodu (wraz z dokumentacją) do wydania i odbioru
  • Wykonywanie dla klienta wycen usług serwisowych i części
  • Odpowiadanie na zapytania techniczne klientów - telefoniczne
Oczekiwania wobec kandydatów:
  • Wykształcenia min. średniego technicznego
  • Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej
  • Umiejętności organizacyjne, praca w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów
  • Prawa jazdy kat. B
DLACZEGO WARTO U NAS PRACOWAĆ?
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
  • Szerokie możliwości indywidualnego rozwoju
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Karta MultiSport
  • Program Rekomendacji Pracowników
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Zdrowe wtorki
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Wspomaganie doradców serwisowych w procesie obsługi klienta
  • Wykonywanie aktywnego przyjęcia pojazdu z klientem (lub bez klienta) wraz z opisem stanu pojazdu
  • Przygotowanie samochodu (wraz z dokumentacją) do wydania i odbioru
  • Wykonywanie dla klienta wycen usług serwisowych i części
  • Odpowiadanie na zapytania techniczne klientów - telefoniczne
Oczekiwania wobec kandydatów:
  • Wykształcenia min. średniego technicznego
  • Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej
  • Umiejętności organizacyjne, praca w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów
  • Prawa jazdy kat. B
Na samochodach znamy się jak mało kto. Mamy wieloletnie doświadczenie w branży, wysoko wykwalifikowaną kadrę oraz rozbudowaną sieć oddziałów Zajmujemy się sprzedażą i serwisem samochodów osobowych, dostawczych i samochodów ciężarowych.Więcej ofert na www.zasadaauto.pl/kariera/.