Dr.Max Polska to druga największa sieć aptek w kraju stworzona przez międzynarodowy holding Dr.Max –lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i zagranicąale nie byłoby to możliwe gdyby nie pracownicy uczestników sieci- najlepsi specjaliści!

Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamypotencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
Asystent biura zarządu [rekrutacja prowadzona online] - Wrocław

Do zespołu biura zarządu szukamy osoby, która odpowiedzialna będzie za usprawnienie funkcjonowania sekretariatu oraz pomoc pracownikom centrali sieci aptek Dr. Max w codziennej pracy poprzez drobne obowiązki administracyjne.

 

Obowiązki:
  • bieżąca obsługa sekretariatu;
  • planowanie harmonogramu pracy i organizacja spotkań oraz podróży służbowych;
  • obsługa korespondencji i połączeń telefonicznych;
  • załatwianie bieżących spraw administracyjno-organizacyjnych;
  • dbanie o pozytywny wizerunek zarówno sekretariatu jak i firmy;
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów;
  • bieżąca pomoc w obsłudze floty;
  • bieżąca pomoc w awariach usług telefonicznych i internetowych;
  • kontakt z dostawcami;
  • zamówienia materiałów biurowych dla firmy.
Wymagania:
  • wykształcenie: mile widziane wyższe;
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • znajomość MS Office;
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • prawo jazdy kat. B.