Modus to Ogólnopolska Agencja Wsparcia Sprzedaży z 25-letnim stażem na rynku.

Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów, audytorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.



Asystent ds. administracyjnych / Asystentka ds. administracyjnych
Miejsce pracy: Warszawa


Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie:
  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura;
  • Prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych;
  • Przygotowywanie pism, zestawień, dokumentów księgowych;
  • Dbałość o sprawny i terminowy obieg dokumentów;
  • Dbałość o kompleksowy i terminowy przepływ informacji/dokumentów pomiędzy Centralą a pracownikami terenowymi;
  • Wsparcie innych komórek firmy w bieżących działaniach.
Wymagania:
  • Doskonała organizacja pracy, umiejętności pracy pod presją czasu;
  • Wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Wysoka motywacja do pracy;
  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office,
  • Mile widziane doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej.
Oferujemy:
  • Rynkowe wynagrodzenie na umowie zlecenia;
  • Możliwości rozwoju zawodowego;
  • Szeroki program benefitów
  • Dobrą atmosferę pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)