Jesteśmy wiodącym na świecie dostawcą produktów, usług i rozwiązań w zakresie deskowań
do wykonywania konstrukcji żelbetowych oraz rusztowań. Posiadamy doskonałą kadrę, wiedzę
i doświadczenie, które tworzą unikalny klimat do rozwoju własnych umiejętności i kształtowania kariery zawodowej. Od ponad 25 lat jesteśmy obecni na polskim rynku, zatrudniamy ponad 400 osób na terenie całego kraju i wciąż się rozwijamy.

Aktualnie poszukujemy odpowiednich Kandydatów na stanowisko:

Asystent ds. logistycznej obsługi Klienta
Miejsce pracy: Płochocin, k/ Warszawy
Twój zakres obowiązków:
  • organizacja dostaw i zwrotów do/od Klientów PERI,
  • monitorowanie i planowanie zapotrzebowania materiałowego z uwzględnieniem określonego minimum zapasów,
  • wspieranie sprzedaży w zakresie informacji o projektach, dostawach i zwrotach,
  • aktywność w zakresie propozycji optymalizacji przebiegu pracy,
  • wsparcie corocznej inwentaryzacji,
  • wsparcie systemu zarządzania reklamacjami,
  • optymalizacja transportu,
  • praca w systemie 2-zmianowym 6.00-14.00, 14.00-22.00, od poniedziałku do piątku.
Nasze wymagania:
  • min. 2- letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w dziale logistyki bądź spedycji,
  • min. wykształcenie średnie techniczne, wyższe wykształcenie w zakresie logistyki będzie atutem,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny,
  • znajomość MS Office (zaawansowany Excel),
  • otwartość, komunikatywność oraz niezawodność w działaniu.
To oferujemy:
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
  • praca w systemie zmianowym 6.00-14.00 oraz 14.00-22.00,
  • pakiet benefitów – ubezpieczenie, opieka medyczna, karta Multisport, możliwość nauki języków angielskiego i niemieckiego,
  • zapewniamy transport z Warszawy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.