Asystent ds. przetargów i regulacji produktowych
Miejsce pracy: Warszawa

Kluczowe zadania:

  • wyszukiwanie przetargów zgodnie z obszarem działalności spółki
  • prowadzenie przydzielonych postępowań przetargowych zgodnie wymogami ustawowymi, wymogami instytucji zamawiającej oraz wewnętrznymi procedurami PCM
  • wprowadzanie informacji do systemu CRM oraz wyszukiwanie i interpretowanie zgromadzonych w nim danych
  • sprawowanie kontroli nad pismami i dokumentami wpływającymi do Działu Przetargów i Regulacji Produktowych za pośrednictwem maila bądź w formie papierowej oraz odpowiednie zarządzanie ich obiegiem
  • kontrola umów przetargowych wpływających do Działu i wprowadzanie informacji o nich do systemu CRM
  • przygotowywanie pism, oświadczeń i innych dokumentów na potrzebę postępowań przetargowych oraz na prośbę klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • udział w projektach dotyczących kwestii regulacyjnych i prawnych w obszarach z zakresu działalności spółki (np. RODO, wyroby medyczne, compliance)

Oczekujemy:

  • chęci do pozyskiwania wiedzy z obszarów: zamówienia publiczne, obrót wyrobami medycznymi
  • znajomości lub chęci szybkiego uczenia się wyrobów medycznych z obszarów: chirurgii i neurochirurgii endowaskularnej, radiologii i kardiologii interwencyjnej oraz ortopedii
  • umiejętności terminowej, rzetelnej, dokładnej pracy z dokumentacją przetargową
  • wykształcenie lub doświadczenie w zakresie zamówień publicznych, compliance, RODO, ISO będzie atutem, ale nie jest konieczne

Oferujemy:

  • przyjazne wdrożenie do pracy oraz kultury firmy
  • pracę w zgranym, wspierającym zespole
  • możliwość rozwoju kompetencji w szybko rozwijającej się firmie i branży
  • wysokiej jakości narzędzia pracy
  • umowę o pracę
  • prywatną opiekę medyczną
  • pracę w komfortowo wyposażonym biurze na Ursynowie
  • możliwość częściowej pracy zdalnej
  • dodatkowe dni wolne oraz świadczenie urlopowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.