J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o.


Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.

 

Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych. 

 

J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 800 osób.   

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent ds. rejestracji próbek
Miejsce pracy: Gdynia
Najważniejsze zadania na tym stanowisku:
  • Rejestracja próbek do badań w systemie
  • Prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem jakości
  • Obsługa magazynu, w tym przenoszenie przesyłek kurierskich
  • Kontakt z Biurem Obsługi Klienta
Od Ciebie oczekujemy:
  • Gotowości do pracy zmianowej (7:00-15:00; 11:00-19:00)
  • Wykształcenia min. średniego lub wyższego (mile widziane biologia, ochrona środowiska, towaroznawstwo, chemia i pokrewne)
  • Swobodnego korzystania z komputera w tym znajomości pakietu Office oraz Outlook
  • Zaangażowania i dobrej organizacji pracy
  • Umiejętności pracy w zespole
Poza wiedzą i zdobyciem doświadczenia oferujemy Ci: 
  • Umowę o pracę z wypłatą na czas
  • Pakiet medyczny
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do kart Multisport
  • Benefity w ramach ZFŚS (dofinansowanie do wczasów, karty świąteczne, imprezy okolicznościowe dla dzieci)
  • Wsparcie doświadczonego zespołu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.