Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Asystent ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/22/3138
OBOWIĄZKI:
- Dostarczanie usług i wsparcia użytkownikom końcowym z wykorzystaniem i obsługą oprogramowania telefonicznego do automatycznej dystrybucji połączeń, np. poprzez połączenie zdalne - komunikacja w języku angielskim i francuskim. Monitorowanie Service Desk pod kątem biletów przypisanych do kolejki i przetwarzanie ich w pierwszej kolejności na podstawie priorytetu. Zbieranie informacji od klientów anglojęzycznych oraz francuskojęzycznych i określenie problemu poprzez ocenę i analizę objawów. Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem, takich jak połączenie internetowe, klienci poczty elektronicznej itp. Identyfikacja i eskalacja priorytetowych problemów zgodnie z wymaganiami klienta. Rejestrowanie incydentów i/lub zgłoszeń serwisowych zgłaszanych przez e-mail/telefon w narzędziu ITSM. Śledzenie postępów posiadanego zgłoszenia serwisowego. - Miejsce wykonywania pracy: Oddział firmy w Katowicach lub praca zdalna w miejscu zamieszkania.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagane doświadczenie zawodowe 4 lata na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość obszaru IT oraz chęć uczenia się oraz wspierania nowych i szybko zmieniających się technologii, motywacja do zdobywania wiedzy na temat procedur i procesów Service Desk.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 590 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach