JESTEŚMY polską firmą z kapitałem zagranicznym, jednym z największych europejskich dystrybutorów przędz tekstylnych i technicznych na bazie własnego magazynu.  Zajmujemy się produkcją, importem i dystrybucją przędz naturalnych i syntetycznych.  Nasza siedziba znajduje się w sercu Europy.  Podczas gdy na początku działalności nasza oferta adresowana była głównie do rodzimych producentów, to po wejściu Polski do Unii Europejskiej w 2004 roku silnie rozwinęliśmy dział eksportu.  Obecnie już ok.  30% obrotu firmy pochodzi z eksportu, a nasze przędze docierają do prawie wszystkich krajów Europy.

Asystent Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
Miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki
Opis stanowiska:
  • zarządzanie umowami dotyczącymi administrowania obiektami (oddziały w kilku lokalizacjach)
  • zarządzanie nieruchomościami, przestrzenią wokół budynków (miejsca parkingowe, tereny zielone itd.), w tym odpowiedzialność za przeglądy budynków
  • planowanie okresowych remontów, nadzór na ich przeprowadzaniem przez pracowników własnych oraz współpraca z firmami wykonawczymi
  • nadzór nad przeglądami technicznymi maszyn i urządzeń
  • zarządzanie procesami związanymi z awariami, nadzór nad ich usuwaniem
  • nadzór nad zewnętrznymi usługami sprzątania oraz ochrony obiektów
  • współpraca z odpowiednimi urzędami administracji państwowej
  • współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie ochrony środowiska i gospodarki odpadami
  • opracowywanie i ulepszanie systemów administracyjnych, zasad i procedur
  • optymalizacja i monitorowanie kosztów związanych z administrowaniem obiektów
  • organizacja przetargów na zakup wyposażenia, wykonanie nowych inwestycji, remontów itp.
  • przeprowadzanie nowych inwestycji: niezbędne pozwolenia, wybór wykonawców oraz nadzór na realizacją, obiory techniczne, odbiory wymagane przez  instytucje państwowe (ppoż, Sanepid, itd
Oczekujemy:
  • wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (mile widziany kierunek budowlany, elektryczny lub elektrotechniczny)
  • umiejętność czytania rysunków technicznych
  • znajomość zagadnień gospodarki magazynowej
  • znajomość zagadnień z zakresu mechaniki, elektryki i automatyki
  • znajomość pakietu Office
  • bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • prawo jazdy kat. B,
  • wysoka kultura osobista, zaangażowanie w sprawy zawodowe,
  • umiejętność pracy w zespole oraz samodzielnego podejmowania decyzji,
  • komunikatywność, sumienność, punktualność, dyspozycyjność
  • dobra organizacja własnej pracy, odpowiedzialność
  • analityczny umysł
  • kreatywność, własna inicjatywa, nastawienie na szukanie rozwiązań
Oferujemy:
  • pracę w stabilnej firmie o dynamicznym rozwoju i o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju w strukturach firmy w zależności od zainteresowań i kompetencji
  • wynagrodzenie adekwatne do wykonywanych obowiązków
  • możliwość skorzystania z pakietów sportowych i medycznych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o  ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).