Asystent Działu Analiz Biznesowych
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
  • wsparcie Działu Analiz Biznesowych w zakresie obsługi zamówień sprzedaży, wprowadzania i edycji prognoz sprzedaży, przygotowywania dokumentów magazynowych (przesunięcia międzymagazynowe), wprowadzania do systemu zamówień produkcyjnych
  • przekazywanie informacji działom handlowym dotyczących m.in. dat produkcji, dat dostaw towarów importowanych
  • weryfikacja prognoz sprzedaży pod względem zgodności z planem wydawniczym oraz kategoryzacją marketingową według określonego schematu
  • sporządzanie prostych analiz biznesowych na potrzeby wewnętrzne działu z obszaru sprzedaży, logistyki, produkcji, gospodarki magazynowej
  • absolwent lub student studiów niestacjonarnych na kierunku ekonomia, matematyka, statystyka, ekonometria bądź pokrewnym
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym biegłość w zakresie MS Excel
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków na podstawie danych liczbowych
  • dokładność, rzetelność oraz umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
  • zdolności interpersonalne oraz umiejętność współpracy w ramach powierzonych zadań
  • stabilne zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych oraz praktycznych umiejętności
  • dobrą atmosferę pracy w zgranym i chętnym do dzielenia się wiedzą zespole
  • intensywny proces wdrożenia oraz bieżące wsparcie mentora
Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o Dzieciach i Ich Rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 700 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u Kandydatów - naszych przyszłych pracowników.
Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    elastyczny start między 7 a 9
jakie będa Twoje zadania?
  • wsparcie Działu Analiz Biznesowych w zakresie obsługi zamówień sprzedaży, wprowadzania i edycji prognoz sprzedaży, przygotowywania dokumentów magazynowych (przesunięcia międzymagazynowe), wprowadzania do systemu zamówień produkcyjnych
  • przekazywanie informacji działom handlowym dotyczących m.in. dat produkcji, dat dostaw towarów importowanych
  • weryfikacja prognoz sprzedaży pod względem zgodności z planem wydawniczym oraz kategoryzacją marketingową według określonego schematu
  • sporządzanie prostych analiz biznesowych na potrzeby wewnętrzne działu z obszaru sprzedaży, logistyki, produkcji, gospodarki magazynowej
To oferujemy:
  • absolwent lub student studiów niestacjonarnych na kierunku ekonomia, matematyka, statystyka, ekonometria bądź pokrewnym
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym biegłość w zakresie MS Excel
  • umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania syntetycznych wniosków na podstawie danych liczbowych
  • dokładność, rzetelność oraz umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
  • zdolności interpersonalne oraz umiejętność współpracy w ramach powierzonych zadań
Co oferujemy?
  • lider w branży zabawek
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
  • darmowa kawa
  • kreatywne środowisko
  • spójności zadań z zainteresowaniami
  • niezbędne narzędzia
  • inicjatywy sportowe
Kim jesteśmy?
  • stabilne zatrudnienie, w ramach umowy o pracę
  • możliwość zdobywania nowych doświadczeń zawodowych oraz praktycznych umiejętności
  • dobrą atmosferę pracy w zgranym i chętnym do dzielenia się wiedzą zespole
  • intensywny proces wdrożenia oraz bieżące wsparcie mentora