• zatrudniamy około 750 osób
  • średnia wieku naszych pracowników w sklepach to 24 lata
  • 31 sklepów w Polsce
Asystent działu Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa - CH Blue City
Nr ref.: ADM/200/1/02
 
Odpowiedzialności:
  • koordynowanie harmonogramów działań dotyczących kampanii marketingowych, promocji, ulotek
  • pomoc w przygotowywaniu prezentacji dla zarządu
  • koordynowanie działań związanych z przepływem informacji w celu przygotowania raportów, np. skuteczności kampanii marketingowych
  • kontakt z centrami handlowymi (np. w zakresie umieszczania informacji o spółce na stronach internetowych centrów handlowych, przesyłania informacji o akcjach marketingowych)
  • koordynowanie materiałami promocyjnymi związanymi z zakupami ratalnymi
  • opracowywanie procedur i regulaminów akcji promocyjnych dla sklepów
  • pomoc w realizacji projektu programu lojalnościowego
  • pomoc w przygotowaniu materiałów marketingowych i ulotek (organizacja procesu druku i dystrybucji)
  • koordynacja procesu przygotowania akcji promocyjnej (w tym kodowanie akcji promocyjnej w systemie KIS)
Oczekiwania:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
  • dobra znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Powerpoint)
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • wykształcenie lub doświadczenie w marketingu będzie dodatkowym atutem
  • zatrudniamy około 750 osób
  • średnia wieku naszych pracowników w sklepach to 24 lata
  • 31 sklepów w Polsce
Asystent działu Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa - CH Blue City
Nr ref.: ADM/200/1/02
 
Odpowiedzialności:
  • koordynowanie harmonogramów działań dotyczących kampanii marketingowych, promocji, ulotek
  • pomoc w przygotowywaniu prezentacji dla zarządu
  • koordynowanie działań związanych z przepływem informacji w celu przygotowania raportów, np. skuteczności kampanii marketingowych
  • kontakt z centrami handlowymi (np. w zakresie umieszczania informacji o spółce na stronach internetowych centrów handlowych, przesyłania informacji o akcjach marketingowych)
  • koordynowanie materiałami promocyjnymi związanymi z zakupami ratalnymi
  • opracowywanie procedur i regulaminów akcji promocyjnych dla sklepów
  • pomoc w realizacji projektu programu lojalnościowego
  • pomoc w przygotowaniu materiałów marketingowych i ulotek (organizacja procesu druku i dystrybucji)
  • koordynacja procesu przygotowania akcji promocyjnej (w tym kodowanie akcji promocyjnej w systemie KIS)
Oczekiwania:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
  • dobra znajomość programów pakietu MS Office (Excel, Powerpoint)
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • wykształcenie lub doświadczenie w marketingu będzie dodatkowym atutem
Klikając „Aplikuj”, „Aplikuj teraz”, "Wyślij" Zgadzasz się na przetwarzanie danych osobowych przez GO Sport Polska Sp. z o.o., z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 176, 02-222 Warszawa, jako Administratora, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wymienione w ogłoszeniu. Dane podajesz dobrowolnie, w każdej chwili masz prawo wycofania zgody w dowolnym momencie wysyłając e-mail na adres: rekrutacja@mail.go-sport.pl. Dane będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacyjnego lub do odwołania zgody. Odbiorcami danych mogą być jedynie osoby upoważnione do przetwarzania danych oraz uprawnione podmioty współuczestniczące w procesach rekrutacji.