Asystent Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecin

Od 30 lat dostarczamy naszym klientom efektywne rozwiązania
w zakresie zarządzania logistyką i globalnymi łańcuchami dostaw.
Zatrudniamy ponad 1700 pracowników w 30 oddziałach w Polsce i Europie.
Nasze wartości to innowacyjność, partnerstwo i ciągłe doskonalenie się.

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:
  • Wsparcie w kontakcie z Klientem i jego Odbiorcami poczynając od etapu składania zleceń poprzez bieżące informowanie o statusie przesyłki i rozwiązywanie wszystkich kwestii operacyjnych dotyczących współpracy
  • Bieżący monitoring realizacji dostaw
  • Raportowanie jakościowych parametrów współpracy
  • Współpraca z innymi działami i oddziałami wewnątrz firmy, w celu kompleksowej obsługi Klienta
APLIKUJ JEŚLI:
  • Jesteś osobą otwartą na zdobycie doświadczenia w obsłudze klienta biznesowego
  • Jesteś osoba asertywną, sumienną, dokładną, o wysokiej kulturze osobistej, bardzo dobrze organizujesz pracę, radzisz sobie ze stresem i pracą pod presją czasu
  • Znasz pakiet MS Office – w szczególności Excel
  • Cechuje Cię podzielność uwagi i umiejętność nadawania zadaniom priorytetów
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta biznesowego – mile widziane
Korzyści dla Ciebie:
  • Koleżeńska, partnerska atmosfera w pracy
  • Opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa
  • Umowa o pracę
  • Szeroka baza szkoleń
  • Dofinansowanie do wypoczynku i do nauki języka angielskiego
  • Realne perspektywy awansu np. poprzez udział w rekrutacjach wewnętrznych
  • Możliwość dodatkowego wynagrodzenia w przypadku polecenia do pracy znajomych
Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ROHLIG SUUS Logistics SA z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ul. Równoległej 4A, moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochroniedanych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.