PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

 

Centrum Realizacji Inwestycji poszukuje osób na stanowisko:

 

 

Asystent kierownika kontraktu

Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: WZ/IR/179/01/20
 

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach jednego z wymienionych projektów inwestycyjnych:

  • Prace na linii kolejowej nr 8, odcinek Warka - Radom,
  • Zwiększenie przepustowości na odcinku Warszawa Wschodnia - Nasielsk (Kątne),
  • Prace na linii E 75 na odcinku Sadowne - Czyżew,
  • Poprawa przepustowości linii kolejowej E-20 Warszawa - Mińsk Mazowiecki.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych,
  • współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
  • współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,
  • współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,
  • współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,
  • współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera,
  • współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
  • współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,
  • dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,
  • udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie co najmniej średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
  • wiedza zawodowa z zakresu inwestycji, warunków kontraktowych FIDIC, prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych,
  • znajomość pakietu MS Office i MS Project na poziomie średniozaawansowanym,
  • dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • przyjazną i partnerską atmosferę pracy,
  • atrakcyjny pakiet benefitów:
    • ulgi na przejazdy koleją w Polsce i za granicą,
    • prywatna opieka medyczna oraz program sportowo-rekreacyjny na preferencyjnych warunkach,
    • możliwość wykupienia grupowego ubezpieczenia na życie,
    • dofinansowanie do wypoczynku, turystyki, aktywności sportowej i kulturalnej.