Asystent / Sekretarz Działu Prawnego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu;
  • edycja i formatowanie dokumentów;
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i korespondencji;
  • nadzorowanie kalendarza spotkań oraz terminów sądowych;
  • pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji;
  • organizacja podróży służbowych;
  • wsparcie prawników w bieżących sprawach;
  • kontakt z klientami firmy.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2) – kryterium obowiązkowe;
  • wymagane min. rok na stanowisku asystenckim w kancelarii prawnej – kryterium obowiązkowe;
  • mile widziani studenci ostatnich lat lub absolwenci administracji;
  • znajomość obsługi pakietu MS Office;
  • skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań;
  • wysoka kultura osobista oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.
Oferujemy:
  • profesjonalne przygotowanie kandydatów do pracy;
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta;
  • atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia;
  • atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.