Aktualnie dla jednego z naszych Klientów z Administracji państwowej poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Asystent /Specjalista w Departamencie Usług Proinnowacyjnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/UP/2021
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania I / II, w szczególności:

  • Opiniowanie w wyznaczonych terminach wzorów dokumentów niezbędnych do realizacji Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR) i ich zmian,
  • Przygotowanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów,
  • Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o dofinansowanie lub rozpatrywania środków odwoławczych oraz współpraca z ekspertami,
  • Udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie:
    • weryfikacja formalna wniosków,
    • ocena wniosków o dofinansowanie, w tym w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP),
    • weryfikacja danych i dokumentów dostarczanych przez wnioskodawców,
    • bieżące wprowadzanie danych dot. prowadzonej oceny do Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI),
    • przygotowanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami.
  • Udział w przygotowaniu list ocenionych projektów wraz z rekomendacją udzielenia bądź odmowy udzielenia dofinansowania ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój (POIR),
  • Udział w procesie rozpatrywania środków odwoławczych,
  • Przygotowanie wyznaczonych umów z beneficjentami,
  • Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP w zakresie narzędzi informatycznych wspomagających kontraktowanie,
  • Bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań,
  • Udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów,
  • Udział w opracowywaniu założeń do realizacji nowych lub modyfikacji istniejących instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie,
  • Przygotowanie (m.in. we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP) i przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań,
  • Przygotowanie dokumentacji i prowadzenie postępowań dotyczących wyboru wykonawców usług przy realizacji zadań,
  • Współpraca w zakresie realizacji zadań Departamentu Usług Proinnowacyjnych (DPU) oraz innych powierzonych zadań,
  • Udzielanie informacji innym pracownikom Agencji w zakresie wykonywanych zadań,
  • Prowadzenie archiwizacji dokumentów.
Wymagania:

Wykształcenie:

  • Wyższe (minimum licencjat) lub średnie

Doświadczenie:

  • 3 lata doświadczenia zawodowego lub 3 miesiące
  • Doświadczenie związane z kontraktowaniem programów/projektów lub biurowe (w przypadku asystenta)
  • Wiedza: Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych
  • Znajomość zasad pomocy publicznej
  • Podstawowa znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (pzp)
  • Podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych) lub niewymagana (w przypadku asystenta)

Umiejętności:

  • Sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym
  • Umiejętność współpracy
  • Umiejętność organizacji i planowania
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Niekaralność za umyślne przestępstwa przeciwko mieniu lub dokumentom

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • Wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin

Doświadczenie:

  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej
  • Min. 3 lata doświadczenia pracy w zakresie przygotowywania lub kontraktowania programów/projektów
  • Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego

Wiedza:

  • Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych
  • Znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu
  • Znajomość zasad rachunkowości
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
  • Praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (pzp)

Umiejętności:

  • MS Excel poziom zaawansowany (samodzielne generowanie wybranych grup danych, projektowanie ich formatu, itp.)
  • Prawo jazdy kat. B (czynna umiejętność prowadzenia samochodów osobowych)
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy
  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz umiejętności
  • pracę w pełnym wymiarze godzin
  • szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(Dz. Urz. UE L 119/1 z 4.5.2016r.) – RODO. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania a także o możliwości wycofania zgody”.