2×3 S. A. to marka o 24-letniej historii, to profesjonalna firma zajmująca się projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją wysokiej jakości produktów komunikacji wizualnej. Naszym celem jest dążenie do doskonałości w zakresie obsługi Klientów, kompleksowych rozwiązań logistycznych oraz dostarczania produktów najwyższej jakości. By sprostać wysokim wymaganiom naszych Klientów, nieustannie pracujemy nad rozwojem nowych i udoskonalaniem już istniejących produktów.
Jednym z głównych atutów jest przyjazna, wykwalifikowana kadra zarządzająca. Swoim dynamicznym rozwojem sięgnęliśmy sektor dużego przedsiębiorstwa. Zatrudnienie średniorocznie w naszej firmie przekracza liczbę 250 pracowników.
Firma 2×3 jest otwarta na innowacyjność oraz zmiany w zakresie technologii. Stale poszerzamy swoją ofertę o kolejne produkty i usługi, które wyznaczają nowe kierunki rozwoju marki oraz wpisują się w najnowsze trendy.
W związku z tym poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:

Asystent w Dziale Zakupów
Miejsce pracy: Krzęcin
Główne zadania:
  • składanie zamówień u dostawców
  • kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji zakupowej
  • współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi
  • poszukiwanie oraz analiza nowych dostawców z określonej kategorii produktów
  • wysyłanie zapytań ofertowych
  • współpraca z działami: produkcji, logistyki, obsługi klienta oraz księgowości
Wymagania:
  • obsługa komputera
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • dokładność i rzetelność
  • umiejętność pracy w zespole
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym
Oferujemy:
  • zapewniamy wdrożenia i szkolenia wewnętrzne
  • premie uznaniowe i dodatki świąteczne
  • możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu międzynarodowym
  • umowę o pracę
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
Część informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma 2×3 S.A. ul. Słoneczna 3, 73-231 Krzęcin
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych- iod@2×3.pl Martyna Motowidło
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego
4) Dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa dotyczących postępowania rekrutacyjnego będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu pracy (art. 221 Kodeksu pracy) oraz na podstawie Art.6, ust 1, lit. c (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, Art. 9, ust 2, lit b (na podstawie przepisu prawa)
5) Inne przekazane przez Państwo dane osobowe (np. dane wizerunkowe) na podstawie udzielonej przez Państwo zgody. Art.6, ust 1, lit. a
6) Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę
7) Udzielone przez Państwo zgody mogą zostać odwołane w dowolnym czasie
8) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 24 miesiące
9) Mają Państwo prawo do:
• dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
• sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
• ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
• usunięcia danych osobowych;
• cofnięcia zgody, gdy przetwarzamy Państwa dane na podstawie udzielonej zgody;
10) Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)
11) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne