Sieć BDO posiada obecnie 1658 biur w 167 krajach oraz zatrudnia ponad 91 000 Ekspertów i Specjalistów. Na polskim rynku obecni jesteśmy od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm. Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.


Obecnie do naszego Działu Doradztwa Finansowego poszukujemy Kandydata na stanowisko:

Asystent w Zespole Corporate Finance
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: ASS/DDF
Zespół Corporate Finance w Krakowie zajmuje się:
  • usługami finansowego due diligence oraz vendor due diligence, czyli szczegółową analizą sytuacji finansowej badanego podmiotu wraz z określeniem potencjalnych ryzyk związanych z planowaną transakcją nabycia/zbycia udziałów
  • doradztwem przy transakcjach M&A
  • wycenami spółek
  • weryfikacją tzw. testów na utratę wartości (impairment tests)

Nasz zespół w Krakowie realizuje kilkadziesiąt projektów rocznie pracując dla największych firm  w Polsce, a także wielu Klientów międzynarodowych. Współpracujemy ściśle z zespołami BDO przeprowadzającymi prawne i podatkowe due diligence oraz z zespołami Corporate Finance BDO  z innych krajów.

 

W ramach współpracy gwarantujemy Ci:

  • elastyczną formę zatrudnienia (zależnie od Twoich preferencji - umowa o pracę lub umowa zlecenie)
  • możliwość pracy w biurze, jak i pracy zdalnej z domu
  • stałe podnoszenie poziomu kwalifikacji zawodowych poprzez udział w programie dedykowanych szkoleń zawodowych, w tym szkoleń e-learningowych
  • pracę z inspirującymi, wysokiej klasy Ekspertami, którzy w razie potrzeby służą pomocą i dobrą radą
  • możliwość zebrania doświadczenia w pracy przy dużych, często międzynarodowych transakcjach
  • rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
  • jasną i spójną ścieżkę kariery
  • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medivover) oraz karty Multisport
Do Twoich zadań będzie należało:
  • przygotowywanie fragmentów zadań merytorycznych w obszarze projektów M&A oraz due diligence
  • realizacja powierzonych zadań zgodnie z przyjętymi standardami i obowiązującą metodyką
  • aktywna analiza wskazanych dokumentów projektowych
  • uczestnictwo w spotkaniach i telekonferencjach, komunikacja z Klientami BDO w wyznaczonym zakresie
  • bieżące wsparcie zespołu w trakcie trwania projektów doradczych
  • rozwijanie wiedzy i umiejętności pod okiem doświadczonego mentora

Zgłoś się do nas, jeśli:

  • jesteś absolwentem lub studentem ostatnich lat studiów z zakresu ekonomii, finansów i rachunkowości, doradztwa inwestycyjnego (lub pokrewne)
  • mile widziane pierwsze doświadczenie zawodowe zdobyte w obszarze finansów lub audytu (doświadczenie w projektach M&A oraz/lub due diligence będą dodatkowym atutem)
  • posiadasz ugruntowaną wiedzę z zakresu rachunkowości
  • masz umiejętności analityczne w obszarze analizy finansowej
  • lubisz pracę w grupie i pracę w trybie projektowym
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim, min. na poziomie B2
  • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office, w szczególności Excel i Power Point
  • interesujesz się obszarem doradztwa finansowego i chcesz rozwijać się w jego kierunku
  • łączysz swoją karierę ze światem transakcji, doradztwa finansowego i międzynarodowym środowiskiem pracy, a nie chcesz opuszczać małopolski :-)
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl