Podejmij wyzwanie

Asystentka / Asystent ds. Administracji
(Warszawa)
CEL PRACY
  • wsparcie organizacyjne i administracyjne
  • przygotowywanie zestawień i raportów
  • kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów
  • organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych
  • bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy
  • inne prace zlecone w zakresie prac administracyjnych
OCZEKUJEMY
  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • doświadczenie w pracy biurowej
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office - przede wszystkim MS Excel jako warunek konieczny
  • dobra znajomość języka angielskiego - warunek konieczny
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • rzetelność, zaangażowanie i samodzielność
  • samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • inicjatywa w działaniu i elastyczność
  • dokładność i sumienność
OFERUJEMY
  • umowę o pracę
  • pakiet świadczeń socjalnych
  • szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
  • możliwość rozwoju zawodowego

Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:


"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na prze­twa­rza­nie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z sie­dzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."


Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.