Asystentka / Asystent ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Szczecin
Zadania:
  • sprawna obsługa sekretariatu
  • wspieranie Managementu w bieżącej pracy
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji
  • redagowanie pism, drukowanie, kopiowanie
  • organizacja spotkań i wyjazdów służbowych
  • kontakty z dostawcami i dbałość o ciągłość dostaw
  • współpraca z innymi działami w zakresie bieżących projektów i zadań
Oferujemy:
  • ciekawe i odpowiedzialne zadania w ramach umowy zlecenie
  • możliwość rozwoju w innowacyjnym i międzynarodowym środowisku pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
  • niezbędne narzędzia pracy
  • szkolenie wdrażające
  • praca w biurze w centrum Szczecina
Oczekujemy:
  • doskonałej organizacji pracy, ustalania priorytetów, dokładności, terminowości,
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysokiej kultury osobistej
  • komunikatywności i pozytywnego nastawienia,
  • znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B2)
  • dodatkowym atutem będzie:
    • Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, PowerPoint, Outlook, Word)
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku
    • Umiejętność analitycznego myślenia i przygotowywania raportów