People make places
Asystentka / Asystent ds. obsługi zamówień
Miejsce pracy: Warszawa

ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.

W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2500 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.

Opis stanowiska:
  • Rozmowy telefoniczne z pacjentami i klientami w celu ustalenia oraz potwierdzenia dostawy produktów
  • Obsługa dokumentacji dostaw oraz zbieranie protokołów dostawy
  • Skanowanie i przesyłanie dokumentów do dedykowanych folderów
  • Sprawdzanie zgodności z procedurami i regulacjami rynku lokalnego
  • Archiwizacja dokumentacji
  • Przestrzeganie zasad i procedur firmy
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (wymagana)
  • Dostępność do pracy w godzinach 08:00-16:00 (pon-pt)
  • Znajomość pakietu Microsoft Office, zwłaszcza Word i Excel
  • Motywacja i zaangażowanie w powierzone obowiązki
  • Doświadczenie w obsłudze klienta - mile widziane
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na 2 miesiące z ewentualną możliwością przedłużenia
  • Stawkę 25 zł brutto za godzinę
  • Pracę w pełnym wymiarze godzin w trybie zdalnym
  • Pracęj w globalnej organizacji w międzynarodowym środowisku
  • Odpowiednie wdrożenie do zadań 
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.