Contract Administration jest firmą specjalizującą się w administracji płac i kadr, 
obecną na polskim rynku od ponad 27 lat. Poprzez nasze oddziały w Polsce, Czechach i na Słowacji pomagamy na co dzień w obsłudze kadrowo-płacowej kilkuset klientom z różnych branż.


Obecnie do Zespołów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystentka / Asystent ds. Płac / Kadr
Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska:

  • Wsparcie specjalistów w realizacji usług kadrowych lub płacowych dla klientów 
  • Bieżąca aktualizacja bazy danych oraz udzielanie informacji w oparciu o dane w systemie
  • Prowadzenie akt osobowych
  • Administrowanie dokumentacją kadrową lub płacową oraz ich archiwizacja
  • Pomoc w przygotowywaniu standardowej dokumentacji kadrowej lub płacowej
  • Pomoc przy ewidencji czasu pracy, urlopów i innych nieobecności
  • Sporządzanie raportów kadrowych lub płacowych
  • Kontakt z klientem wg potrzeb

Wymagania:

  • Praktyczna znajomość programów pakietu MS Office, zwłaszcza MS Excel
  • Dobra znajomość języka angielskiego 
  • Bardzo dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Chęć rozwoju w obszarze administrowania kadrami lub płacami
  • Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów interpersonalnych
  • Znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych będzie znaczącym atutem

Oferujemy:

  • Doskonałą atmosferę w pracy
  • Pracę w międzynarodowym środowisku (praca ze znanymi, globalnymi markami)
  • Elastyczny czas pracy (7-9/15-17)
  • Bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie grupowe)
  • Kursy językowe on-line (angielski, niemiecki)
  • Pyszną kawę i dostawę świeżych owoców